Ce facem?

Customer Eperience

SERVICIILE NOASTRE

UX Design

Design User Experience

Procese

Creare flowuri și procese CX

Omnichannel

Integrare comunicare CX

CX contează

1 %
clienti

Vor plăti mai mult pentru o experiență mai bună!

ANALIZĂ CX

Analiză digitală și offline a experienței clientului.

Mapare customer journey

Flow Customer Life Journey în mediul digital și offline, privnd achiziția și interacțiunea cu brandul.

Soluții

Soluții practice privind îmbunătățirea proceselor interne - dezvoltate specific în urma analizei.

Training + Integrare

Training oferit persoanelor în relație directă cu clienții și nu numai.
Integrare Omnichannel.

FAQ CUSTOMER EXPERIENCE

Customer Experience este ramura de business care tratează modul în care clienții se simt atunci când interacționează cu o companie.

Customer Experience de succes va crește valoarea vănzărilor și va fideliza brandul. Bloomberg Businessweek relevă faptul că “oferirea unei experiențe de succes“ a devenit un obiectiv strategic de top. De asemenea un sondaj al Customer management IQ relevă ca 75% din manageri și conducători de companii au notat Customer experience cu “5“ pe o scara de la 1 la 5 ca și importanță pentru business.

Adu specialiști care să măsoare experiența clientului aplicând metodologia de specialitate. Aceștia vor putea oferi soluții viabile adaptate businessului. Feriți-vă de rețete de succes, nu există :).

Contactează-ne!