Customer Experience – Ce? De ce?

Ce este Customer Experience?

Customer Experience este ramura de business care tratează modul în care clienții se simt atunci când interacționează cu o companie.

De ce este important?

Customer Experience de succes va crește valoarea vănzărilor și va fideliza brandul.

O serie de specialiști spun că fidelizarea este acum dictată în principal de interacțiunile companiei cu clienții săi și de modul de livrare a produselor și serviciilor la nivelul nivelul dorințelor și așteptărilor clienților. Companiile care implementează o strategie de customer experience au ratele de satisfacție ale clienților mai mari, reduc churnul și își cresc veniturile.

O afacere nu poate exista fără clienți, și de aceea acum companiile se concentrează pe cum pot să obțină clienți noi dar cel mai important, cum pot să rețină clienții actuali. Un sondaj realizat de Bloomberg Businessweek relevă faptul că “oferirea unei experiențe de succes“ a devenit un obiectiv strategic de top. De asemenea un sondaj al Customer management IQ relevă ca 75% din manageri și conducători de companii au notat Customer experience cu “5“ pe o scara de la 1 la 5 ca și importanță pentru business.

Conceptul de Customer Experience nu se adresează unui anumit tip de companie. Companiile care reușesc orientarea către experiența clientului sunt cele care astăzi reprezintă modele internaționale de business: Amazon, Ritz-Carlton, Zappos, Disney, etc.

Dacă vrei să afli mai multe despre CX, scrie-ne!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *